Μπορεί το σύμπαν του ηχητικού περιεχομένου να συμβάλει στην ενίσχυση του οπτικοακουστικού κόσμου;
Σύμφωνα με έρευνα του Hub Entertainment Research, τα podcasts μπορούν να λειτουργήσουν ως ένα εξαιρετικά αποδοτικό μέσο content marketing που έχουν στη διάθεση τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί και οι streaming πλατφόρμες.
Πώς τα podcasts αναδεικνύουν τα TV shows
Στην έρευνα, το 47% των ακροατών podcasts δήλωσε πως έχουν ανακαλύψει νέες τηλεοπτικές σειρές μέσα από τις αγαπημένες τους εκπομπές podcasts, ενώ το 50% δήλωσε πως θα ήταν πιθανότερο να ενδιαφερθούν για μια σειρά βάσει ενός αγαπημένου podcast.
Μάλιστα, τα companion podcasts φαίνεται να είναι ακόμα πιο δημοφιλή στο κοινό. 1 στους 2 Αμερικανούς, ηλικίας 16-34, δήλωσε πως ακούει το επίσημο podcast μιας τηλεοπτικής σειράς, ή ένα fan-produced podcast μιας τηλεοπτικής σειράς, ή ένα podcast που φιλοξενεί τους ηθοποιούς και τους συντελεστές ενός TV show.
Αυτό που δείχνουν τα δεδομένα είναι πως τα podcasts έχουν άμεσο αντίκτυπο στη διατήρηση αλλά και στην καλλιέργεια του engagement του κοινού, τόσο κατά την περίοδο προβολής της σειράς, όσο και κατά την παύση ανάμεσα στις σεζόν.
Το 92% των ακροατών podcasts που αφορούν κάποια τηλεοπτική σειρά συμφώνησε πως τα podcasts βοήθησαν στη διατήρηση του ενδιαφέροντος τους μεταξύ των σεζόν, ενώ το 85% των ακροατών podcasts που αναφέρονται σε παλαιότερες σειρές, συμφώνησε πως τα podcasts τους παρακίνησαν να αναζητήσουν και να δουν (ξανά) παλαιότερα TV shows.
Ο καίριος ρόλος των podcasts στο engagement
Όπως γράφει και co-author της έρευνας, David Tice, τα podcasts έχουν έναν ιδιαίτερο και έναν κομβικό ρόλο στο να παραμείνει το κοινό engaged με τα αγαπημένα τους TV shows.
Καθώς πλέον οι τηλεοπτικές σειρές τείνουν να γίνονται όλο και μικρότερες σε διάρκεια, με μια τυπική σεζόν να απαρτίζεται από 8 με 10 επεισόδια, ένα official ή ένα fan-made podcast διατηρεί αλλά και ενισχύει το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι να είναι διαθέσιμη η νέα.
Παράλληλα, η τηλεοπτική σειρά να συνεχίσει να επιπλέει στην επιφάνεια της συνείδησης του κοινού και να μην “βουλιάξει” μέσα στον απέραντο ωκεανού περιεχομένου.
Θέλεις να μάθεις τις προτιμήσεις των podcast ακροατών στην Ελλάδα;
Λάβε μέρος στο 2ο κύμα της έρευνας μας, μοιράσου τις προτιμήσεις σου όσων αφορά τα podcasts και βοήθησε στην χαρτογράφηση του αγαπημένου μας format ήχου!
Αν θέλεις να λάβεις τα αποτελέσματα, απλά άφησε το email σου και θα σου τα στείλουμε απευθείας στο inbox σου!
👉 Ξεκίνα εδώ.